خرید برنج متفاوت را در جوانه صدرا رقم بزنید

 

سلام خدمت شما دوستان و همراهان عزیز وبسایت رستگار نیوز، قصد داریم در این مقاله به شما فروشگاهی را معرفی کنیم که گوی سبقت را در کیفیت و قیمت از تمام رقیبان خود ربوده و در کار خود بینظیر ظاهر شده.

برند تخصصی فروش برنج ایرانی جوانه صدرا. جوانه صدرا یک فروشگاه و برند بسیار معتبر در سطح فروش برنج در ایران است که سالهاست در فضای سنتی به موفقیت های زیادی رسیده است و حالا برای اجرای عدالت و متعادل سازی قیمت برنج باکیفیت در فضای اینترنت گام برداشته است.

این فروشگاه در پایتخت برنج ایران یعنی فریدونکنار مستقر است. و تمام انواع برنج هایی که در شهر فریدونکنار کشت می‌شود را از تولید به مصرف به خریداران ارائه میدهد و اگر قصد خرید برنجهای فریدونکنار را دارید این فروشگاه اولین انتخاب شما باید باشد.

حالا آیا این برند فقط چند نوع برنج خاص را دارد. خب معلوم است که نه. شما در جوانه صدرا می‌توانید هرنوع برنجی را که می‌خواهید با بهترین قیمت خرید کنید. بعضی از این ارقام را در پایین برای شما می‌آوریم و اطلاعاتی هم درباره هر کدام به شما خواهیم داد…

خرید برنج صدری

یکی از مرغوب ترین برنج های شمال کشور که در استان های گیلان، مازندران و گلستان کشت، داشت و برداشت می شود، برنج صدری نام دارد. در دو استان گیلان و گلستان، از آنجایی که برنج کشت دوم یافت نمی شود و همچنین دیررس بودن این محصول، برنج صدری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اگر بخواهیم اشاره ای به تاریخچه این برنج داشته باشیم، می توانیم بگوییم که در زمان ناصرالدین شاه، این محصول برای اولین بار وارد ایران شد. در آن زمان، میرزا آقاخان نوری مسئول صادرات کشور بود. او چند نفر را مامور کرد تا به دنبال تخم چغندر و برنج در کشورهای آسیای شرقی باشند. هدف وی از این کار این بود که بتواند این محصولات را در شمال کشور ایران پرورش دهد. این برنج که در کشور هندوستان به برنج صدراعظمی معروف بود، سرانجام وارد کشور ایران شد و به خوبی نیز در خطه شمال کشور پرورش یافت. در حال حاضر این محصول به نام صدری معرفی می شود و در بسیاری از فروشگاه ها نیز با عنوان برنج صدری ارزان برای فروش عرضه می شوند.

خرید برنج فجر

برنج فجر یک برنج ایرانی است! بنابراین اگر شنیده اید که برنج فجر خارجی است کاملاً اشتباه می باشد. چرا که این برنج در سال ۱۳۸۰ در داخل کشور تولید شده است. با توجه به اینکه تغییرات ژنتیکی مفیدی روی برنج های با کیفیت ایرانی صورت گرفته و این برنج ها را نسبت به آفت های مضر مقاوم کرده است این شایعات ایجاد شد است که برنج فجر از نظر ژنتیکی دستکاری شده و تراریخته است. اما باید بدانید که این برنج تنها در برابر آفت ها مقاوم شده است و یکی از برنج های خوش پخت و با کیفیت است که توسط کشاورزان ایرانی در شهر های شمالی تولید می ‌شود. بسیاری از رستوران ها به خاطر اینکه قیمت برنج فجر فریدونکنار ارزان است، از این برنج خوشبخت و خوش طعم استفاده می کنند؛ بنابراین اگر به فکرخرید برنج فجر ارزان هستید با خیالی آسوده این برنج را خریداری کنید. چراکه هیچگونه تغییرات ژنتیکی مضری روی این برنج صورت نگرفته است. درست است که برنج فجر از نظر ژنتیکی در برابر آفات مقاوم شده اما ویژگی های غذایی و طعم و پخت آن بسیار با کیفیت است. این برنج در مناطق کوهستانی و آب و هوای سرد کاشت می شود و اولین بار در استان مازندران کاشت این برنج صورت گرفته است. در حال حاضر برنج فجر بیشتر در استان گلستان کاشت و برداشت می شود. در سال ۱۳۹۴ بیش از ۱۰ هزار هکتار از شالیزارهای استان مازندران اقدام به کاشت برنج فجر نمودند و با این محصول میزان زیادی از نیاز داخلی کشور را برطرف نمودند. با توجه به اینکه برنج فجر بسیار شبیه برنج طارم است می ‌توان گفت که ویژگی هایی شبیه این برنج باکیفیت ایرانی دارد.  

خب ما سعی کردیم در این مطلب که از جوانه صدرا برای شما آماده کردیم این فروشگاه بینظیر را کمی برای شما معرفی کنیم. امیدواریم که از این مقاله استفاده لازم را ببرید و حتما به جوانه صدرا سر بزنید و جوانه صدرا را به بقیه هم معرفی کنید تا دوستان شما هم خرید برنج را از قبل به صرفه تر تجربه کنند.

منبع: https://javanesadra.ir/ 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *