4 افسانه رایج در مورد Google Desunked

به گزارش باي رپورتاژ پلتفرم انتشار بک لينک و به نقل از کار اشتعال تبلیات گوگل یکی از مؤثرترین روش های تبلیغاتی آنلاین برای مشاغل کوچک است و می تواند مزایای بی شماری را ارائه دهد. با این حال ، با توجه به میزان گسترده اطلاعات غلط در اینترنت ، بسیاری از مشاغل کوچک از سرمایه گذاری در تبلیغات Google دلسرد شده اند و مانع از بهره برداری از مزایای بالقوه بی شماری می شوند. خواندن را ادامه دهید تا چهار افسانه رایج در Google را کشف کنید ، تجارت کوچک شما باید امروز از اعتقاد خودداری کند!

1. تبلیغات Google کار نمی کند

 

یکی از رایج ترین تصورات غلط در مورد تبلیغات Google این است که تبلیغات Google کار نمی کند. در حالی که تبلیغات Google می تواند مدتی طول بکشد و آزمایش کند تا کاملاً درک کند ، هنگامی که می دانید چگونه می توانید کمپین های خود را به درستی ایجاد و مدیریت کنید ، شروع به دیدن نتایج خواهید کرد.

 

علاوه بر این ، به دلیل تغییراتی که توسط Google طی چند سال گذشته ایجاد شده است ، اکنون تبلیغات بیشتر شبیه به نتایج جستجوی ارگانیک است و از ویژگی های جلب توجه بیشتری برخوردار است و احتمال کلیک جستجوگران را افزایش می دهد.

 

از آنجا که تبلیغات جستجوی Google بر اساس مقرون به صرفه برای هر کلیک (CPC) پیکربندی شده است ، شما فقط وقتی مشتریان بالقوه اقدام به اقدام خود می کنند ، فقط برای تبلیغات Google پرداخت می کنید.

 

2. اگر قبلاً از سئو استفاده می کنید ، نیازی به استفاده از تبلیغات Google ندارید

 

اگرچه Google Ads و SEO به طور منحصر به فرد یکدیگر را تکمیل می کنند ، اجرای یک کمپین ADS Google جایگزینی برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نیست ، و همچنین SEO جایگزین تبلیغات Google نیست. Google Ads ترافیک آنلاین را از طریق تبلیغات هدفمند بر اساس پرس و جوهای جستجو و/یا انتخاب مخاطب تولید می کند ، در حالی که SEO برای افزایش ترافیک ارگانیک یک سایت با بهبود دید کلی در وب کار می کند. هر دو تبلیغات Google و شیوه های سئو برای رانندگی ترافیک به وب سایت شما و افزایش فروش بسیار مفید هستند.

تبلیغات SEO و Google هر یک از نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. اگر به کمی کمک اضافی نیاز دارید ، امروز با متخصصان معتبر Google Ads یا تیم SEO تماس بگیرید.

 

3. تبلیغات Google بسیار گران است

 

با وجود اعتقاد مشترک ، Google Ads در واقع یک خیابان بازاریابی عالی برای مشاغل کوچک با بودجه محدود است. با تبلیغات Google ، حداقل هزینه یا حداکثر هزینه لازم نیست ، به شما امکان می دهد کنترل کامل را در مورد میزان یا چقدر هزینه شما انجام دهید. علاوه بر این ، تبلیغات Google از روش بازاریابی Pay-برای کلیک (PPC) استفاده می کند که در آن شما فقط تعداد کلیک های تبلیغاتی خود را پرداخت می کنید.

 

شما همچنین می توانید بودجه روزانه خود و حداکثر هزینه ای را که مایل به پرداخت آن هستید برای هر کلیک تعریف کنید. با توجه به سطح بالای کنترل و حداقل بودجه ، تبلیغات Google به طور معمول عملی تر از تبلیغات سنتی مانند رادیو ، تلویزیون ، نامه مستقیم و غیره است.

 

4- تبلیغات Google یک تاکتیک “تنظیم آن و فراموش کردن آن” است

 

بسیاری از افراد به اشتباه معتقدند که به محض تنظیم کمپین Google Ads خود و شروع به دریافت کلیک ، می توانید آن را تنها بگذارید. با این حال ، به دلیل چشم انداز جستجوی همیشه در حال تغییر ، مهم است که به طور مداوم نظارت و تنظیم کمپین (های) خود را برای به حداکثر رساندن بازده خود انجام دهید.

اگر کمپین خود را راه اندازی کرده اید و به طور مداوم آن را تغییر نمی دهید ، به احتمال زیاد شاهد کاهش کلی عملکرد کلی خواهید بود. به عنوان مثال ، شما باید به طور معمول نظارت و تنظیم هدف گذاری ، تبلیغات خلاق ، کلمات کلیدی و اصطلاحات جستجو ، پسوندها ، صفحات فرود و موارد دیگر را تنظیم و تنظیم کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *