کشف ۴۳۹ کیلوگرم موادمخدر در فارس

کشف ۴۳۹ کیلوگرم موادمخدر در فارس
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس پلیس فارس از کشف ۴۳۹ کیلوگرم موادمخدر از انواع حشیش و تریاک توسط ماموران انتظامی در شهرستان‌های بوانات و داراب خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شب گذشته مأموران انتظامی شهرستان “بوانات” حین گشت زنی در محور “صفاشهر-سوریان”، به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، سردار یوسف ملک‌زاده با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند سواری پژو را در شهر “سوریان” توقیف کنند، گفت: در بازرسی از آن خودرو ۲۹۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: مبارزه با سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی در سال جاری است.

ناکامی زن و شوهر قاچاقچی در داراب 

فرمانده انتظامی شهرستان داراب نیز گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، روز گذشته ماموران انتظامی “داراب” حین کنترل خودروهای عبوری در محور خاکی منتهی به “قلاتویه” این شهرستان به یک سواری پژو پارس مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

سرهنگ علیرضا نوشاد افزود: ماموران انتظامی موفق شدند پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را توقیف کرده و در بازرسی از آن ۱۴۹ کیلو  مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه در این خصوص راننده و همسرش دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: نیروی انتظامی این شهرستان با جدیت مبارزه با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده است و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *