واکنش تیم ماهشهر به درگیری در لیگ یک فوتبال خوزستان: این درگیری‌ها عادی است!

واکنش تیم ماهشهر به درگیری در لیگ یک فوتبال خوزستان: این درگیری‌ها عادی است!

ایسنا/خوزستان سرپرست تیم فوتبال انصار ماهشهر علت درگیری در لیگ دسته اول خوزستان مقابل پایندان اهواز را بهانه حریف بر سر کمبود توپ، عنوان کرد و گفت: البته این درگیری‌ها عادی است و برای اولین بار یا آخرین بار در فوتبال نیست و در فوتبال ایران بدتر از این درگیری را هم دیده‌ایم که در زمین به دنبال داور و مربی دویده‌اند!

در هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال خوزستان در بازی تیم‌های انصار ماهشهر و پایندان جنوب اهواز در تاریخ دوم تیرماه، ضرب و شتم و درگیری منجر به رقم خوردن اتفاقاتی تکراری و به دور از شان فوتبال استان شد که پس از اظهارات سرمربی تیم اهوازی درباره مصدومیت چند عضو این تیم توسط افرادی با لباس شخصی که کنار نیمکت تیم حریف بودند، سرپرست تیم انصار هم مدعی شده است که تیم حریف با بهانه‌های مختلف به دنبال ایجاد حاشیه بوده است.

محمد آلبوصبیح، سرپرست تیم انصار ماهشهر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم اهواز با نتیجه ۲ بر صفر بازی را باخته بود که از دقیقه ۵۰ به بعد شروع به درست کردن حاشیه کرد. این تیم یک بار می‌گفت، کیفیت توپ‌ها خوب نیست، درصورتی که داور بازی توپ‌ها را قبل از شروع بازی چک کرده بود و مشکلی نداشت و بعد نیز بهانه دیگری آوردند و گفتند تعداد توپ‌ها کم است و شروع به اعتراض کردند و خواستند در بازی حاشیه درست کنند. حتی یکی از تدارکات ما گفت که حین گرم کردن تیم حریف، یکی از توپ‌های ما ناپدید شد.

وی بیان کرد: بعد از اعتراض حریف به خاطر کم بودن تعداد توپ‌ها، مربی ما سمت تیم حریف رفت که چرا ایراد می‌گیرید و بعد نیز دعوا شروع شد و حسن طعینی‌فرد سرمربی تیم انصار توسط یکی از مربیان تیم پایندان جنوب اهواز با یک لگد مصدوم شد. در این درگیری دو طرف مصدوم شدند زیرا هم آن‌ها ما را مورد ضرب و شتم قرار دادند و هم ما آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادیم.

سرپرست تیم فوتبال انصار ماهشهر ادامه داد: حتی در این درگیری چند بازیکن ذخیره ما که دیدند مربی‌شان با لگد ضربه خورد، برای میانجی‌گری وارد صحنه شدند که مصدوم شدند. بعد هم حریف بدون هماهنگی ناظر بازی به رختکن رفت که ناظر بازی نیز به آن‌ها ۲۰ دقیقه فرصت داد که به زمین برگردند و حتی به تیم پایندان اعلام شد که شرایط برای ادامه بازی آماده است و توپ هم وجود دارد و نیروی انتظامی نیز در ورزشگاه حاضر است و باید ادامه بازی انجام شود زیرا هیچ مشکلی برای ادامه بازی وجود ندارد. اما حریف وارد زمین بازی نشد و ورزشگاه را ترک کردند.

وی عنوان کرد: حتی اگر بهانه تیم اهوازی کمبود توپ بود، خود آن‌ها چند توپ داشتند و اگر می‌خواستند بازی کنند، می‌توانستند از توپ‌های خودشان هم استفاده کنند اما در مجموع آن‌ها دنبال خراب کردن بازی بودند که به هدف‌شان رسیدند زیرا ۲ بر صفر بازنده بودند.

سرپرست تیم فوتبال انصار ماهشهر در واکنش به این‌که گویا چند عضو از تیم پایندان دچار مصدومیت شدند و شدت درگیری زیاد بوده است، گفت: این درگیری‌ها عادی است و برای اولین بار یا آخرین بار در فوتبال نیست. در فوتبال ایران بدتر از این درگیری را هم دیده‌ایم که در زمین به دنبال داور و مربی دویده‌اند! به هر حال در بازی ما و پایندان، تیم حریف باعث و بانی درگیری بود و جرقه درگیری را هم آن‌ها زدند.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *