مختومه‌شدن بیش از ۳۳ هزار پرونده قضایی در دادگستری دهدشت

مختومه‌شدن بیش از ۳۳ هزار پرونده قضایی در دادگستری دهدشت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دادگستری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با توجه به ورودی ۳۴ هزار و ۲۳۵ فقره پرونده به شعب دادسرا، دادگاه و شورای حل اختلاف این شهرستان طی یکسال اخیر گفت: ۳۳ هزار و ۷۰۵ فقره خروجی آن بوده است.

مصطفی محمودی مقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت قوه قضاییه برگزار شده بود ضمن گرامیداشت این هفته به تشریح عملکرد یکساله دادگستری شهر دهدشت پرداخت و اظهار کرد: پرونده‌های ورودی به دادگاه‌های عمومی و انقلاب ۱۱ هزار و ۹۳۱ مورد بوده که ۱۱ هزار و ۳۹۸ پرونده مختومه شده است.

وی پرونده‌های ورودی دادسرای عمومی و انقلاب را ۱۶ هزار و ۳۶۰ فقره پرونده عنوان و تصریح کرد: ۱۶ هزار و ۳۸۸ پرونده مختومه اعلام شد.

رییس دادگستری شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: پرونده‌های ورودی شورای حل اختلاف در دهدشت ۶ هزار و ۵۴ فقره بودند که ۵ هزار و ۹۷۳ فقره پرونده خروجی و مختومه شده است.

محمودی‌مقدم مجموع پرونده‌های دادسرا، شورای حل اختلاف و دادگاه عمومی انقلاب را ۳۴ هزار و ۲۳۵ پرونده عنوان و افزود: ۳۳ هزار و ۷۰۵ فقره پرونده خروجی آن بوده است.

وی از ابلاغ الکترونیکی ۹۵ درصدی در دادسرا، دادگاه و شورای حل اختلاف خبر داد و گفت: کاهش هزینه‌ها، سرعت کار و امنیت بالا از مزایای ابلاغ الکترونیکی به شمار می‌آید.

به گزارش ایسنا، محمودی مقدم از اجرای ویدئو کنفرانس در زندان برای زندانیان در راستای مطالبات آنها خبر داد و افزود: در ویدئو کنفرانس اظهارات زندانیان اخذ و امضای الکترونیکی از آنها گرفته می شود که تاکنون ۲۱۰ جلسه ویدئو کنفرانس برگزار کرده‌ایم.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *