دیرکردی در کار نیست، یار مهربان را تحویل دهید

دیرکردی در کار نیست، یار مهربان را تحویل دهید

ایسنا/زنجان مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: طرح بخشودگی‌ جرایم منابع دیرکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان تا پایان تیرماه ادامه دارد.

امیرعلی نیک‌بخش در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به طرح بخشودگی‌ جرایم منابع دیرکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی‌ موقت کتابخانه‌ها در این دوران، برخی از افراد نتوانسته‌اند برای تحویل کتاب‌های امانت گرفته در موعد مقرر به کتابخانه‌ها مراجعه کنند که می‌توانند از طرح بخشودگی جرایم استفاده کرده و در مدت اجرای طرح بدون پرداخت هزینه‌ای، کتاب‌هایی که در اختیار دارند را تحویل دهند.

وی افزود: طرح بخشودگی جرایم کتابخانه‌ها از اول تیرماه آغاز شده و تا پایان ماه جاری ادامه دارد که تاکنون بخشش صد درصدی شامل ۳۰۰۰ نسخه شده‌است.

این مسئول با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره مسابقه کتابخوانی رضوی تصریح کرد: این جشنواره در ۱۵ موضوع مختلف برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا پایان مهرماه وقت دارند، البته یک دستگاه کامپیوتر در کتابخانه‌ها ویژه ثبت‌نام در این مسابقه برای افراد در نظر گرفته‌ شده‌ است که در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت یا کامپیوتر می‌توانند از آن استفاده کنند.

نیک‌بخش با اشاره به اینکه برای نحوه فعالیت کتابخانه‌ها با توجه به رنگ‌بندی کرونایی تصمیم گرفته‌ می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در وضعیت نارنجی و زرد کتابخانه‌ها باز بوده و با ظرفیت ۳۰ درصدی و رعایت اصول بهداشتی سالن‌های مطالعه نیز باز هستند و در فعالیت‌های فرهنگی که با تعداد کمی‌ از افراد اجرا می‌شود، به صورت حضوری برگزار می‌شود و در غیر این صورت به صورت مجازی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *