جان باختن یک بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

جان باختن یک بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ۷۱۶ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی جان خود را از دست داد.

“دکتر پرویز یزدان‌پناه” افزود: هم اکنون ۲۳۷ بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که ۱۰۸ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۵۱۲۲۴ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از ۱۹۹ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۳۲ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، دنا و گچساران بود، همچنین از ۳۰۱ نمونه رپید تست ۱۱ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های کهگیلویه، گچساران و باشت هستند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر یزدان پناه بیان کرد: روند افزایشی موارد مثبت و بستری بیماری در استان با سرعت بیشتری ادامه دارد، همچنین مشارکت آگاهانه مردم استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حضور نیافتن در تجمعات، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، خارج نشدن از قرنطینه و تزریق واکسن نقش برجسته ای در پیشگیری و کنترل بیماری ایفا می کنند.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *