جام فوتسال محلات تبریز با هدف استعدایابی برگزار شد

جام فوتسال محلات تبریز با هدف استعدایابی برگزار شد

ایسنا/آذربایجان شرقی جام فوتسال محلات تبریز با هدف افزایش ارتباط و آشنایی بیشتر بازیکنان محلات با یکدیگر، هویت بخشی، استعدادیابی و ایجاد رقابت دوستانه برگزار شد.

فایقه پورحمزه، مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی خلیل آباد در حاشیه مسابقه جام فوتسال محلات، با بیان این‌که این مسابقه با هماهنگی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، گفت: در این راستا سعی کردیم با برگزاری این مسابقه ارتباط بیشتر بین محلات ایجاد شود، برهمین اساس مسابقه‌ای دوستانه با عنوان جام فوتسال محلات بین چهار تیم‌ ملازینال، خلیل آباد، ایده‌لو- وحدت و شهید اصمعی برگزار شد.

وی بیان کرد: این مسابقه برای رده‌ی سنی متولدین ۸۰ تا ۸۴ برگزار شد که در سطح نیمه حرفه‌ای قرار داشتند، سعی کردیم چیدمان و ترتیب بین تیم‌ها رعایت شود تا حقی از بین نرود.

وی با اشاره به نتایج بازی، گفت:  تیم خلیل آباد در بازی اول  به مصاف تیم ملازینال رفت که این مسابقه با نتیجه‌ی ۱۲ بر صفر به نفع تیم خلیل آباد به پایان رسید.

مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی خلیل آباد بیان کرد: بازی تیم قربانی اصمعی با تیم ایده لو نیز با نتیجه‌ی سه بر صفر به نفع ایده لو به پایان رسید.

وی یادآور شد: امروز نیز بازی بین دو تیم خلیل آباد و ایده لو برگزار شد که نتیجه‌ی بازی مساوی شده و مسابقه به پنالتی کشیده شد.

پورحمزه با اشاره به نتایج نهایی مسابقات تیم‌ها، گفت: تیم ایده لو، خلیل آباد، قربانی – اصمعی در این مسابقات به ترتیب مقام اول، دوم و سوم را کسب کردند.

 

طرح ملی دفاتر تسهیلگری در ۲۲استان کشور از سال ۹۷ و در استان آذربایجان شرقی از سال ۹۸ به کارفرمایی استانداری، معاونت امنیتی سیاسی و  زیر نظر مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با جمعیت  تحت پوشش ۸۰ هزار نفری  راه اندازی شد که ۶ محله کم برخوردار را در محلات حاشیه نشین تبریز در قالب ۴ دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شامل  خلیل آباد، شهید اصمعی، قربانی، ایده لو، وحدت و ملازینال از پهنه شمال تبریز را در بر می گیرد.

این دفاتر  با جلب مشارکت معتمدین و افراد اثرگذار محلی در رفع و رجوع چالشهای محلات در پنج شاخه تخصصی کالبدی، اجتماعی، مددکاری، حقوقی و اقتصادی مسایل و چالش های محلات را بررسی و پس از احصا نیازهای محلات، از سازمانها و دستگاههای متولی این نیازها را مطالبه کرده و سعی بر رفع این چالش ها دارند.

جهاددانشگاهی مسئول یکی از این چهار دفتر تسهیلگری است که این مسابقه را باهدف ایجاد نشاط اجتماعی و به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و سمن ها برگزار کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *