تکواندوی یزد یک‌سال دیگر خانه‌دار می‌شود

تکواندوی یزد یک‌سال دیگر خانه‌دار می‌شود

ایسنا/یزد به دنبال انعقاد تفاهم نامه‌ای بین اداره کل ورزش و جوانان و رئیس هیات تکواندو استان، هیات تکواندو استان یزد صاحب خانه‌ می‌شود.

«مسعود شریعتی» مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در این باره اظهار می کند: تکواندو استان یزد دارای پتانسیل های زیادی برای رشد در کشور است و باید زیر ساخت‌های توسعه‌ی آن در استان فراهم شود.

وی اضافه می کند: البته در همین راستا زمینی به وسعت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع در مجموعه شهید نصیری یزد در نظر گرفته شده که با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با هیات تکواندو، کار ساخت آن آغاز می‌شود.

شریعتی بیان کرد: ساخت خانه هیات تکواندو مستلزم عملکرد هرچه سریعتر هیات تکواندو نسبت به ساخت و تکمیل این ظرفیت است تا محل مناسبی جهت برگزاری مسابقات ، اردوها ، دوره های مختلف و مراسم های این هیات باشد.

«جمال الدین عزیزی» رئیس هیات تکواندو استان نیز در این باره بیان می‌کند: از ابتدای حضور در هیات تکواندو ، به دنبال ساخت خانه تکواندو بودیم که پیگیری‌های زیادی نیز انجام شد و در نهایت با همکاری و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان ، زمینی در اختیار هیات قرار گرفته تا ساخت این خانه تکواندو را آغاز کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، این مسئول افزود: طبق تفاهم نامه‌ای که به امضا هر دو طرف رسیده باید طی یک سال، این خانه تکواندو تکمیل و به بهره برداری برسد که تلاش خود را در این راستا انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *