تزریق ۷۱ هزار دُز واکسن در شهرستان ری/افزایش میزان مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در شهرستان

تزریق ۷۱ هزار دُز واکسن در شهرستان ری/افزایش میزان مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در شهرستان

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه تاکنون ۷۱ هزار نفر در شهرستان ری واکسن دریافت کرده اند بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان برای عبور از خیز پنجم کرونا تاکید کرد.

حسین توکلی کجانی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند واکسیناسیون در شهرستان ری گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و راه‌اندازی مراکز متعدد تزریق واکسن در مرکز شهرستان ری و بخش‌های تابعه، تزریق واکسن کرونا به طور روزانه و بدون هیچ ازدحامی برای جامعه هدف انجام می‌شود.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون علیه کرونا تاکنون حدود ۷۱ هزار نفر در شهرستان ری واکسن کرونا دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۲۰۰۰ دُز آن واکسن برکت بوده است. از سوی دیگر مراکز درمانی، ندامتگاه‌ها، آسایشگاه خیریه کهریزک و سایر مراکز جامعه هدف در سطح شهرستان به طور کامل واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

کجانی با اشاره به خیز پنجم کرونا و شیوع دلتا در سطح شهرستان ری، گفت: طبق تست‌های انجام گرفته سریع و پی.سی.آر در مراکز درمانی شهرستان ری، طی روزهای اخیر میزان مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در سطح شهرستان رو به افزایش بوده است. بر همین اساس باید برای عبور از خیز پنجم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در دستور کار شهروندان قرار گیرد.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *