بیش از ۳۶۷ کیلوگرم مواد مخدر در بیرجند کشف شد

بیش از ۳۶۷ کیلوگرم مواد مخدر در بیرجند کشف شد

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: ۳۶۷ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک و ۱۵۰ گرم حشیش در شهرستان بیرجند کشف و ضبط شد.

سردار ناصر فرشید، امروز پنج شنبه سوم تیرماه به رسانه‌های گروهی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان
اخباری دریافت کردند که سوداگران مرگ قصد دارند یک محموله مواد مخدر را در محورهای مواصلاتی شهرستان بیرجند حمل و به مناطق مرکزی کشور منتقل کنند که بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مأموران انتظامی هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی شهرستان  بیرجند به یک خودروی پژو ۴۰۵ و یک سواری پراید که در حرکت بودند مشکوک شدند و ماموران پس از طی مسافتی با اقدامات پلیسی به خودروها دستور ایست داده و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودروها ۱۰۳ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک کشف کردند که قاچاقچیان پس از تحقیقات تخصصی به دپوی مقادیر دیگری مواد مخدر در ۲ منزل مسکونی در شهر بیرجند اعتراف کردند.

فرشید با اشاره به اینکه ماموران به همراه متهمان به محل‌های مورد نظر اعزام شدند که در پاک سازی و بازرسی از منازل مسکونی ۲۶۴ کیلو و ۵۰ گرم تریاک و ۱۵۰ گرم حشیش نیز کشف کردند، افزود: مجموع مواد مخدر کشف شده از متهمان ۳۶۷ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک و ۱۵۰ گرم حشیش است.

وی یادآور شد: ماموران در مجموع این عملیات ۲ خودرو را توقیف و ۳ متهم را بازداشت کردند که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *