برنامه‌های ستاد اربعین آستان قدس رضوی در مهران/ از موکب دائمی تا احداث مرکز مدیریت اربعین

برنامه‌های ستاد اربعین آستان قدس رضوی در مهران/ از موکب دائمی تا احداث مرکز مدیریت اربعین

ایسنا/ایلام دبیر ستاد اربعین آستان قدس رضوی بنیاد کرامت رضوی برای حضور در مهران و خدمت به زوار اربعین برنامه‌ریزی دارد.

سردار «فهیمی‌راد» در سفر به شهرستان مهران که به همراه معاونت پشتیبانی بنیاد کرامت رضوی، مدیر حج و زیارت استان ایلام و نماینده آستان قدس رضوی در استان با فرماندار شهرستان مهران دیدار و اظهار کرد:  ما در اکثر مرزهای ایران در مراسم اربعین حضور داریم و از مرزهای پاکستان و افغانستان گرفته تا آستارا، قصرشیرین و مهران تلاش داریم تا زوار اربعین حسینی از خدمات آستان قدس رضوی برخوردار شوند اما با توجه به اینکه مهران همواره مورد اقبال زوار است بیشترین تمرکز ما بر روی این مرز خواهد بود.

وی با بیان اینکه آستان قدس در نظر دارد مدرسه واقع در پل زائر را خریداری و نسبت به احداث مرکز مدیریت اربعین آستان اقدام کند، گفت: بنیاد کرامت رضوی و آستان قدس در نظر دارد در صورت در اختیار قرار دادن زمین در مرز مهران یک موکب دائمی در مهران احداث کند.

فرماندار مهران نیز در این دیدار با بیان اینکه اقدامات خوبی در مهران در حال انجام است، گفت : ما در حال جمع بندی نیازمندی های اربعین در مهران هستیم ودر خصوص پروژه‌های زیرساختی در دست اقدام در مهران مشکلات بسیاری وجود دارد که نیاز است تا زمان اربعین نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

کاکی ادامه داد:  وضعیت قرمز کرونا در مهران هم مشکلات مضاعفی برای پیگیری مسائل اربعین ایجاد کرده است و ما نیاز به حضور آستان قدس رضوی در صورت برگزار شدن اربعین داریم.

لازم به ذکر است نمایندگان آستان قدس رضوی و هیئت همراه در ادامه سفر به شهرستان مهران از پایانه مرزی، حسینیه سازمان حج و زیارت و دیگر امکانات مهران بازدید کردند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *