انتخاب مربی تیم ملی او اسپرت از خراسان شمالی

انتخاب مربی تیم ملی او اسپرت از خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مسئول کمیته او اسپرت هیات ورزش های رزمی خراسان شمالی از انتخاب مربی تیم ملی او اسپرت از استان خبر داد.

حسین علیزاده، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برای اردوی تیم ملی یک سرمربی و دو مربی انتخاب شده‌اند که یکی از مربیان از خراسان شمالی است.

وی در رابطه با اردوی تیم ملی او اسپرت بخش آکسایا (مبارزه آزاد) ایران، گفت: این اردو از ۲۰ آذرماه سال جاری آغاز خواهد شد و در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ مسابقات آسیایی به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

علیزاده ادامه داد: در این اردو بهمن رضوی از کردستان به عنوان سرمربی، سیاوش کهربا از آذربایجان شرقی و حسین علیزاده از خراسان شمالی به عنوان مربی‌های تیم ملی منتصب شدند.

مسئول کمیته او اسپرت هیات ورزش های رزمی خراسان شمالی گفت: در این اردو ۵۰ مبارز وجود خواهد داشت که پنج مبارز از استان خراسانی شمالی است.

وی ادامه داد: آقایان احمدرضا شرافتی در وزن ۵۲- کیلوگرم، محمد حیدری در وزن ۵۶-، شهرام ناطق در وزن ۶۰-، یونس محمدی در وزن ۶۵- و علی قوی‌دل در وزن +۹۰ کیلوگرم به این اردو دعوت شده‌اند.

مسئول کمیته او اسپرت هیات ورزش‌های رزمی گفت: در این اردو چهار انتخابی انجام می‌شود که قرار بر این است در شهر های ارومیه، کردستان، همدان و کرمانشاه این انتخابی ها برگزار شود اما ممکن است تغییر کند.

وی در رابطه با وضعیت کرونا گفت: تمامی این تمرینات و مسابقات با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و زیر نظر ستاد مبارزه با کرونا انجام می گیرد.

منبع: ايسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *