کارشکنی برخی از دستگاه های دولتی شهرستان لنده در انجام تعهدات مربوط به پروژه ها

کارشکنی برخی از دستگاه های دولتی شهرستان لنده در انجام تعهدات مربوط به پروژه ها

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر پیشرفت نهاد و آبادانی شهرستان لنده گفت: از زمان مستقر شدن بنیاد علوی در شهرستان لنده، در حوزه اشتغال زایی، عمرانی و فرهنگی بیش از ظرفیت اعتباری، جذب در آمد و کار انجام شده است اما همچنان برخی از دستگاه های دولتی در انجام تعهدات مربوط به پروژه ها کارشکنی می کنند.

مراد مرادی پور در دیدار با امام جمعه شهرستان لنده افزود: شما به عنوان پدر معنوی می توانید که ارتباط نزدیک و قابل چشمگیری در حوزه بنیاد علوی داشته باشید.
وی با اشاره به نارضایتی از عدم همکاری و انجام تعهدات برخی دستگاه های اجرایی، اظهار کرد: از زمان مستقر شدن بنیاد علوی در شهرستان لنده، در حوزه اشتغال زایی، عمرانی و فرهنگی بیش از ظرفیت اعتباری، جذب در آمد و کار انجام شده است اما همچنان برخی از دستگاه های دولتی در انجام تعهدات مربوط به پروژه ها کارشکنی می کنند.
دبیر پیشرفت نهاد و آبادانی شهرستان لنده خاطرنشان کرد: اداراتی که بخواهند پروژه تعریف کنند می توانند با تحویل مجوز و جزئیات کار به بنیاد علوی مراجعه کنند و ۵۰درصد سهم اعتبار را دریافت کنند.
مرادی پور با بیان اینکه برای انجام پروژه های آبیاری دشت ناصری و پل موگر پل مونه و… بنیاد علوی با اعتبار نقد آماده پای کار بود، بیان کرد: تخصیص اعتبار بیشتر پروژه های تعریف شده سهم بنیاد علوی کاملا انجام شده و منتظرم گام های جدی تر از سمت ادارات متولی هستیم.
وی از امام جمعه این شهرستان خواست، حداقل ممکن ماهی یک بار جلساتی با مسئولین ادارات داشته باشند.
در ادامه امام جمعه شهرستان لنده گفت: متاسفانه ادارات ما نتوانستند از ظرفیت بنیاد علوی به نحو احسنت استفاده کنیم.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل تصریح کرد: برخی مدیران با کم کاری فرصت ها را از دست می دهند که شاید در آینده نتوانیم آنها را جبران کنیم.
به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: حق مردم رنجیده و همیشه پای کار شهرستان لنده نیست که با بی توجهی مسئولان نتوانند پیشرفت کنند، آنها همان مردمانی هستند که ۸ سال دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند و در این وضعیت نامساعد اقتصادی با حضور حداکثری خود پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی زدند.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *