نتایج گروه H و G لیگ قهرمانان آسیا/ “چونبوک” نماینده سنگاپور را گلباران کرد

نتایج گروه H و G لیگ قهرمانان آسیا/ "چونبوک" نماینده سنگاپور را گلباران کرد

دیدارهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در گروه G و H برگزار شد که در مهم ترین بازی ها، چونبوک موتورز توانست با نتیجه ۹ بر صفر از سد تامپینس روورز عبور کند.

به گزارش ایسنا، رقابت های گروه H و Gلیگ قهرمانان فوتبال آسیا امروز (دهم تیر) برگزار شد که نتایج این بازی ها به شرح زیر است:

گروه G

جوهور دارالتعظیم ۰ – ۲ پوهانگ استیلرز

دیدار تیم های جوهور دارالتعظیم مالزی و پوهانگ استیلرزکره جنوبی که از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شده بود در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود نماینده کره به پایان رسید. گل های پوهانگ را لی سئونگ مو و کانگ سانگ وو در دقایق ۳۳ و ۳۷ به ثمر رساندند.

ناگویا گرامپوس ۳ – ۰ راچابوری

دیدار تیم های ناگویا گرامپوس ژاپن و راچابوری تایلند از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شد و در نهایت ناگویا توانست با سه گل از سد راچابوری عبور کند. گل های ناگویا را ماتیوس، کاکیتانی و یاماساکی در دقایق ۵۰، ۷۳ و ۷۹ به ثمر رساندند.

با این نتایج ناگویا با ۱۲ و پوهانگ با ۹ امتیاز در رده اول و دوم قرار گرفتند همچنین جوهور با سه امتیاز در رده سوم و راچابوری بدون امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند.

گروه H

چونبوک موتورز ۹ – ۰ تامپینس روورز

دیدار تیم های چونبوک موتورز کره جنوبی و تامپینس روورز سنگاپور از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شد که در نهایت نماینده کره جنوبی توانست با نتیجه پر گل ۹ بر صفر حریف سنگاپوری خود را شکست دهد.

چیانگرای تایلند ۱ – ۱ گامبا اوزاکا

تیم های چیانگرای تایلند و گامبا اوزاکا ژاپن از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل گامبا را پریرا لئوناردو در دقیقه ۴۷ و گل چیانگرای را بیل در دقیقه ۵+۹۰ به ثمر رساندند.

با این نتایج چونبوک هفت امتیازی شد و در رده اول قرار گرفت و گامبا اوزاکا با پنج امتیاز دوم شد. همچنین چیانگرای با سه و تامپینس بدون امتیاز به ترتیب در رده سوم و چهارم قرار دارند.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *