مراکز رشد دانشگاهی مولد و سازنده هستند

مراکز رشد دانشگاهی مولد و سازنده هستند

ایسنا/اردبیل رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: تقویت و توسعه مراکز رشد دانشگاهی مولد و سازنده هستند و به ایجاد تحول اساسی در استان اردبیل کمک می‌کنند.

حبیب ابراهیم‌پور ۲۸ تیر در نشست با فرماندار شهرستان نمین اظهار کرد: قرار است با محوریت دانشگاه فناوری‌های نوین در نمین مرکز رشد مشترک و سه جانبه راه‌اندازی شود تا از ظرفیت علمی و فناوری‌های جدید در این بخش استفاده بیشتر شود.

وی با بیان اینکه در استان اردبیل و با همکاری دانشگاه‌های محقق اردبیلی، آزاد و دانشگاه علوم پزشکی اقدامات تعاملی و مناسبی در توسعه مراکز رشد و حمایت از کارآفرینان انجام شده است، تصریح کرد: در همه بخش‌ها تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناورانه در جهت توسعه همه‌جانبه استفاده کرده و به نوعی به همراهی با نخبگان، مخترعان و مبتکران کمک کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: دانشگاه‌ها بهترین زیرساخت را در حوزه حمایت از این نخبگان علمی به وجود آوردند و قطعا در استان اردبیل نیز شرایط مناسبی فراهم می‌آید تا بیش از هر زمان دیگر بتوان از ظرفیت این مجموعه‌ها در جهت تعالی استان استفاده کرد.

ابراهیم‌پور به فعالیت ۴۰۰ واحد فناور دانش‌بنیان در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: این واحدهای فناور و شرکت‌های وابسته به پارک علم و فناوری بهترین فرصت را در احیای مجموعه‌های صنعتی و تولیدی به وجود آوردند تا بیش از هر زمان دیگر بتوان به تقویت نظام علم و فناوری‌های جدید کمک کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *