قطعی ۱۲ ساعته آب برخی مناطق یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت :ضروریست تمامی ساکنین محلات و مناطق ذکرشده تدابیر، اقدامات و همکاریهای مقتضی را نسبت به صرفه جوئی در مصرف آب با امور آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد بعمل آورند.

علی محمدغریبی اظهار کرد: در پی بارشهای عصر دیروز و دیشب در شهر یاسوج و گل آلود گردیدن منابع تامین آب و مخازن ذخیره، آب بعضی از محلات شهر یاسوج، از 8 صبح تا ساعت 20 روز دوشنبه مورخ ۱۴٠٠/٠۴/۲۸ بمدت 12 ساعت جهت عملیات کاری، تخلیه و گندزدایی مخازن و خطوط انتقال و شبکه توزیع  قطع می باشد.

وی اظهار داشت: بدلیل انجام عملیات مورد نظر آب شرب خیابان های شاهد از “شاهد 17 تا 26″، “بلوار رجاء”، “بلوار ابوذر”،” بلوار باهنر و بلوار ارم”، تمامی فرعی های منشعب از آنها،مناطق راهنمایی، سعدی ها، توحیدها، ابن سیناها، شهادت ها، ستارخان، باقرخان، ساکنین اطراف ترمینال سابق، سالم آباد،گلستان ها و خیابان های 7 تیر، طالقانی، مرکز شهر و حوزه استانداری قطع می باشد.

به گزارش ایسنا،مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود:ضروریست تمامی ساکنین محلات و مناطق ذکرشده تدابیر، اقدامات و همکاریهای مقتضی را نسبت به صرفه جوئی در مصرف آب با امور آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد بعمل آورند.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *