سراب آب برای مردم روستای «سراب» واقعی می‌شود

سراب آب برای مردم روستای «سراب» واقعی می‌شود

ایسنا/زنجان جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اهالی روستای سراب شهرستان خدابنده تا پایان تابستان امسال از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند.

سرهنگ جلال غورقانلو ظهر امروز (۲۸ تیرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، اهالی روستای سراب شهرستان خدابنده تا پایان تابستان امسال از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند. تامین آب شرب این روستا که از پروژه‌های آبرسانی مجتمع شهید بیگدلی است با ۱۸۰ میلیون تومان اعتبار در حال انجام است.

وی با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با همکاری اداره آب و فاضلاب و اهالی روستاهای هدف، نسبت به رفع کمبود آب شرب در حال اقدام است، افزود: یکی از این روستاها، روستای سراب شهرستان خدابنده است که تا پایان تابستان سال‌جاری اهالی این روستا از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: ایجاد ۱۰۰۰ متر خط انتقال، ساخت مخزن ذخیره آب ۱۰۰ مترمکعبی و ساخت اتاق فرمان از فعالیت‌های صورت گرفته به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این پروژه است. بسیجیان و جهادگران استان در قالب بسیج سازندگی در راستای تسریع روند پیشرفت کار فعالیت می‌کنند تا اهالی روستا هر چه زودتر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شوند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: سراب، روستایی در ۱۵۳ کیلومتری شهر زنجان است که در مرز استان‌های همدان و زنجان واقع شده و اهالی آن برای گذراندن زندگی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

غورقانلو یادآور شد: شروع فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این روستا بارقه امید را در دل روستانشینان این منطقه روشن کرد و موجب امیدواری تعداد کم ساکنان این منطقه شد که با همه مشکلات، زادگاه آبا و اجدادی خود را ترک نکرده و راهی شهر نشدند.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *