خدمات آستان قدس رضوی در استان اطلاع رسانی شود

خدمات آستان قدس رضوی در استان اطلاع رسانی شود

ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام در دیدار با دبیر کانون های خدمت رضوی در استان بر اطلاع‌رسانی خدمات آستان قدس رضوی در استان ایلام تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین “اله‌نورکریمی تبار” در دیدار با دبیر کانون‌های خدمت‌ رضوی، اظهار کرد:   اینکه مردم می‌توانند در این استان نذورات  خود را در رابطه با امام رضا علیه السلام پرداخت کنند و عواید آن نیز در استان هزینه گردد و یا موقوفاتی برای آستان قدس رضوی در استان داشته باشند بسیار عالی است.
وی همچنین درخصوص فرهنگ وقف و گسترش آن در استان ایلام نیز گفت : با فرهنگ سازی در خصوص فرهنگ وقف برای امام رضا علیه السلام در استان ایلام و گسترش موقوفات امام رضا در استان خیرات و برکات بسیاری برای مردم استان به همراه خواهد داشت.
“محمد کریم رحیمی” ، دبیر کانونهای خدمت رضوی استان ایلام نیز در در این دیدار،  پیام  استاد آقا مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی خطاب به نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم ولی فقیه در استان را تقدیم و اظهار کرد: ما در استان ایلام می‌توانیم با دریافت نذورات و هدایای مردم  برای امام رضا(ع)  و آستان قدس رضوی، برای این عزیزان قبض صادر نموده و عواید آن را نیز در خود استان هزینه کنیم.
وی با اشاره به اینکه با گسترش فرهنگ وقف و ایجاد موقوفات امام رضا(ع) در استان ایلام می توانیم از عواید آن در استان بهره مند شویم، خاطرنشان کرد: دوستداران اهل بیت و امام رضا(ع) می توانند با تحویل نذورات و هدایای خود به کانونهای خدمت رضوی در استان ایلام از خدمات آستان قدس در مشهد مقدس نیز بهره مند گردیده و از امتیازات و هدایایی که آستان قدس رضوی به وقف کنندگان و هدیه دهندگان به آستان قدس و امام رضا(ع) ارائه می‌دهد بهرمند شود.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *