ثبت‌نام در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر لرستان آغاز شد

ثبت‌نام در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر لرستان آغاز شد

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از آغاز ثبت‌نام در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

علی آشتاب با بیان اینکه نام‌نویسی در این جشنواره در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی شروع شده است اظهار کرد: همچنین مهمترین ویژگی جشنواره امسال اضافه شدن بخش گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان بخش تخصصی این جشنواره در کنار بخش‌های اقتصادی فوق است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری جشنوارۀ کارآفرینان برتر شناسایی و انتخاب کارآفرینانی است که با پشتکار و خلاقانه تحولی بر تولید و اشتغال ایجاد کرده‌اند، افزود: مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره شامل توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کسب‌وکار، شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنان به‌عنوان الگو به آحاد جامعه به‌ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کار و کسب، هم‌افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور که می‌توان از آن‌ها نام برد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام از یک تیرماه تا ۱۰ مردادماه سال جاری به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس WWW.KARAFARINANEBARTAR.IR مراجعه کنند.

آشتاب با تأکید بر اینکه تمامی مراحل ثبت‌نام جشنواره به‌صورت اینترنتی بوده، اضافه کرد: کارآفرینان در صورت لزوم می‌توانند در صورت لزوم با شماره تلفن‌های ۳۳۲۲۹۸۰۴ و ۳۳۹۸۲۲۹۸۰۶ تماس گرفته و یا با مراجعه به وب‌سایت lorestan.mcls.gov.ir از روتد جزییات این جشنواره باخبر شوند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *