تصاویر زنده Redmi 13C 4G، گزینه های رنگ لو رفت. مشخصات دوباره اشاره شد

Redmi 13C 4G Live Images, Colour Options Leaked; Specifications Tipped Again

به گزارش رستگار نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ Redmi 13C 4G به زودی عرضه خواهد شد. گفته می شود این گوشی جانشین Redmi 12C خواهد شد که در دسامبر 2022 معرفی شد. اگرچه این شرکت تاریخ عرضه گوشی هوشمند ادعایی را تایید نکرده است، گمان می رود اواخر امسال عرضه شود. پیش از این اطلاعاتی در مورد مشخصات و رندرهای طراحی این گوشی منتشر شده بود. در حال حاضر، گزارش جدیدی به نقل از یک منبع آگاه، تصاویر زنده و جعبه های خرده فروشی این گوشی را نشان می دهد. مشخصات کلیدی گوشی آینده را نشان می دهد و به گزینه های رنگ آن اشاره می کند.

گزارش نیوزونلی به نقل از مشاور اطلاعاتی Paras Guglani، تصاویر زنده فاش شده، گزینه های رنگی و مشخصات کلیدی Redmi 13C 4G از جمله جعبه خرده فروشی آن را به اشتراک گذاشته است. این گوشی در رنگ های مشکی، آبی و سبز دیده می شود. دوربین جلو در داخل یک بریدگی قطره‌ای با تراز وسط در بالای نمایشگر قرار دارد، در حالی که دوربین‌های سه‌گانه عقب در دو ماژول دوربین دایره‌ای در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی قرار گرفته‌اند. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در لبه سمت راست گوشی دیده می شود.

طبق این گزارش، انتظار می‌رود Redmi 13C در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز وارد بازار شود. در برخی مناطق، قیمت این تلفن کمتر از 100 دلار (تقریباً 8300 روپیه) گزارش شده است. این گزارش می افزاید که این گوشی می تواند تا نوامبر سال جاری به بازار عرضه شود. این گزارش می افزاید که انتظار می رود Redmi 13C در سه نسخه رم و حافظه داخلی – 4 گیگابایت + 128 گیگابایت، 6 گیگابایت + 128 گیگابایت و 8 گیگابایت + 256 گیگابایت عرضه شود.

انتظار می رود Redmi 13C دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی HD+ با نرخ تازه سازی 60 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 120 هرتز و سطح روشنایی حداکثر 500 نیت باشد. به احتمال زیاد از یک پردازنده MediaTek Helio G96 SoC استفاده می کند. گفته می شود که این گوشی بر روی MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 اجرا می شود. انتظار می رود سنسور اصلی دوربین پشتی به یک سنسور 50 مگاپیکسلی مجهز شود.

Redmi 12C در هند با قیمت روپیه شروع می شود. 9999 برای نسخه 4 گیگابایتی + 128 گیگابایتی آن. این گوشی در رنگ‌های مشکی مات، سبز نعنایی، آبی سلطنتی و بنفش اسطوخودوس موجود است. این گوشی با صفحه نمایش 6.71 اینچی HD+ (1600 در 720 پیکسل) LCD 60 هرتزی، مجهز به تراشه هشت هسته ای MediaTek Helio G85 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 10 واتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *