تساوی دلچسب قرمزپوشان بعثت کرمانشاه برابر آبی‌پوشان تهران

تساوی دلچسب قرمزپوشان بعثت کرمانشاه برابر آبی‌پوشان تهران

ایسنا/کرمانشاه تیم بعثت کرمانشاه در هفته اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور، در دیداری خارج از خانه برابر آبی‌پوشان تهران به تساوی رسید.

کیومرث لرستانی سرپرست تیم بعثت کرمانشاه در پایان این دیدار که عصر امروز(۲۴ آبان) برگزار شد، با دلچسب خواندن یک امتیاز این بازی، اظهار کرد: باتوجه به اینکه تنها حدود یک هفته ای است که امتیاز یک تیم دسته دومی را خریده ایم و آمادگی چندانی برای بازی نداشتیم، این تساوی برایمان ارزشمند و دلچسب بود.

وی افزود: تیم آبی پوشان تهران هم شرایط کاملا مشابهی با تیم بعثت داشت و آنها نیز به تازگی امتیاز یک تیم دسته دومی را خریده اند، برای همین یک بازی پایاپای را از هر دو تیم شاهد بودیم.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه ادامه داد: هر دو تیم تلاش داشتند که امتیاز کامل این بازی را کسب کنند و خوب هم بازی کردند، اما در نهایت هرکدام به یک امتیاز بازی رضایت دادند.

وی با بیان اینکه تیم بعثت برای حضور در رقابت های لیگ تمرینات چندانی نداشته، گفت: از حدود یک هفته پیش که تمرینات را آغاز کردیم تا بازی امروز چند جلسه تمرین داشته ایم، بنابراین فرصت بیشتری می خواهیم تا بازیکنان به هماهنگی برسند.

لرستانی بااشاره به حضور تعدادی از بازیکنان رده امید بعثت در تیم جدید بزرگسالان، عنوان کرد: حدود نیمی از تیم را بازیکنان بومی و مابقی را بازیکنانی تشکیل می دهند که از استان های دیگر جذب کرده ایم‌.

وی از انتخاب مهرداد خادمی به عنوان سرمربی تیم بعثت برای حضور در رقابت های لیگ دسته دوم خبرداد و گفت: این مربی سابقه حضور در تیم های مختلف لیگ یک و دسته دوم را دارد و آخرین تیمی که در آن مربی بوده، تیم فصل گذشته قشقایی شیراز در رقابت های لیگ دسته اول بوده است.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه در ادامه با تاکید براینکه تیم نوپای بعثت کرمانشاه برای حضور قدرتمند در لیگ نیازمند زمان است، اعلام کرد: امیدواریم با گذشت زمان به تیمی یکدست تبدیل شده و جایگاه خوبی در این رقابت ها بدست بیاوریم.

منبع: ايسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *