برگزاری مراسم دعای عرفه در فضای باز

برگزاری مراسم دعای عرفه در فضای باز

ایسنا/زنجان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امسال با توجه به وضعیت کرونایی موجود، برگزاری مراسم دعای عرفه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز با ظرفیت محدود برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سعید احمدی صبح امروز (۲۸ تیرماه) در چهاردهمین قرارگاه عملیاتی کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، در رابطه با برگزاری مراسم دعای عرفه، اظهار کرد: با توجه به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان‌های استان زنجان، فردا (۲۹ تیرماه) مراسم دعای عرفه با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز و با ظرفیت محدود برگزار خواهد شد.

وی در رابطه با مسئولیت برگزارکنندگان مراسم دعای عرفه، افزود: هیئت‌های مذهبی که قصد برگزاری مراسم دعای عرفه در فضای باز دارند، طبق دستورالعمل بهداشتی ابلاغ شده باید نسبت به ضدعفونی وسایل عمومی و محل برگزاری اقدام کرده و برای رعایت فاصله اجتماعی، صندلی‌ها را با فاصله ۲ متر از هر طرف جانمایی کنند.

این مسئول در رابطه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در روز عرفه، تصریح کرد: شهروندان زنجانی برای حفظ سلامتی خود و پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا می‌توانند از ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی برای دعای عرفه استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در رابطه با شرایط شرکت‌کنندگان در مراسم دعای عرفه، خاطرنشان کرد: افرادی که در این مراسم شرکت خواهند کرد، برای حفظ سلامتی خود و دیگران از ماسک استفاده کنند و مایع ضدعفونی‌کننده دست و کتاب دعای شخصی همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *