برگزاری برنامه‌های فرهنگی اجتماعی برای واکسن زده‌ها بلامانع است

برگزاری برنامه‌های فرهنگی اجتماعی برای واکسن زده‌ها بلامانع است

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: براساس مصوبه ستاد استانی کرونا، برگزاری برنامه‌ها و مراسم های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی به شرط آنکه تنها افرادی که دو دوز واکسن کرونا تزریق کرده اند در آنها حضور یابند، آزاد است.

هوشنگ بازوند، امروز(27 آذر)در نشست ستاد استانی کرونا اظهار کرد: کسانی که متولی برگزاری این برنامه‌ها هستند باید کارت واکسن کلیه شرکت کنندگان را بررسی کنند و اجازه ورود به افراد فاقد کارت واکسن را ندهند.

وی در ادامه از برنامه‌های دولت برای کنترل هوشمند مراجعین به ادارات خبر داد و گفت: یک سامانه هوشمند تحت عنوان سامانه “امید” توسط دولت طراحی شده و بزودی کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی موظف می شوند کد ملی کلیه کارکنان و مراجعین را در بدو ورود به آن دستگاه به این سامانه وارد کنند و تنها کسانی مجاز به ورود و دریافت خدمات خواهند بود که دو دوز واکسن کرونای خود را تزریق کرده باشند.

بازوند عنوان کرد: به زودی این شیوه کنترل هوشمند به حوزه حمل و نقل شهری و برون شهری و دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی نیز تعمیم داده می شود.

بازوند در ادامه با دعوت مردم به تزریق واکسن کرونا، گفت: درخواست داریم همه مردم طبق برنامه اعلامی برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا اقدام کنند تا استان گرفتار پیک جدیدی نشود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *