بازرس کل از FDIC می خواهد که فرآیند ارزیابی ریسک کریپتو و راهنمایی را اصلاح کند

Inspector General wants FDIC to refine crypto risk assessment process, guidance

به گزارش رستگار نیوز و به نقل از کوین تلگراف دفتر بازرس کل (OIG) شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC) – نهاد دولتی مستقل که بیمه سپرده را به بانک های تجاری و پس انداز ارائه می دهد – گزارش ارزیابی استراتژی ریسک دارایی های کریپتو را منتشر کرده است. نسخه ویرایش شده این گزارش برای عموم منتشر شده است.

به گفته OIG، FDIC در اوایل سال 2022 رویکرد “از پایین به بالا” را برای ریسک کریپتو اتخاذ کرد. این رویکرد شامل درک فعالیت‌های مرتبط با رمزنگاری مؤسسات تحت نظارت، ارائه بازخورد نظارتی موردی و «ارائه راهنمایی‌های صنعتی گسترده‌تر بر اساس بین سازمانی» است.

برای درک فعالیت‌های رمزنگاری مؤسسات، FDIC نامه‌ای صادر کرد و از آنها در مورد آن سؤال کرد. تا ژانویه 2023، 96 موسسه علاقه خود را به دارایی های رمزنگاری شده نشان داده اند یا قبلاً فعالیت های فعلی را ارائه کرده اند. تعداد مؤسساتی که از FDIC بازخورد دریافت کردند، اصلاح شد. به برخی توصیه شده بود تا زمانی که FDIC ارزیابی خود را انجام ندهد، فعالیت‌های مرتبط با رمزارز را متوقف کنند، اما این تعداد نیز پنهان شد.

به گفته OIG، FDIC باید ارزیابی های ریسک خود را مستند کند، اهمیت آنها را ارزیابی کند و راهبردهای کاهشی مانند راهنمایی را توسعه دهد. علاوه بر این، روند ارائه بازخورد در پاسخ به نامه آن نامشخص بود. OIG گفت: هیچ چارچوب زمانی برای بررسی یا پایان روشنی برای فرآیند وجود ندارد. OIG دو توصیه برای حل این شرایط ارائه کرد.

OIG توصیه های خود را به عنوان غیر قابل توجه طبقه بندی کرد. وی خاطرنشان کرد که FDIC قبلاً با توصیه‌ها موافقت کرده بود و برای تکمیل اقدامات اصلاحی تا پایان ژانویه 2024 برنامه‌ریزی کرده بود.

بازرس های کل در سال 1978 در سازمان های فدرال ایالات متحده معرفی شدند. آنها ممیزی، ارزیابی و تحقیقات مستقل را ارائه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *